Reklamace a záruka

V UNAR Nábytek klademe důraz na kvalitu našich produktů a spokojenost zákazníků. Pokud se přesto vyskytne problém s naším výrobkem, jsme připraveni vám pomoci s jeho řešením.

Reklamace

Pro reklamaci zakoupeného zboží postupujte podle následujících kroků:

  1. Kontaktujte nás: Zašlete e-mail na info@unar-nabytek.cz nebo volejte na +420 605 290 824.
  2. Uveďte potřebné informace: Připravte si číslo objednávky, popis závady a ideálně přiložte fotografie poškození.
  3. Další postup: Po obdržení vašich informací vás budeme kontaktovat s instrukcemi k dalšímu postupu.

Detailní informace k reklamaci naleznete zde: ➡️ Postup při reklamaci

Záruka

Na všechny naše produkty poskytujeme záruku v souladu s platnou legislativou. Standardní záruční doba je 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Podrobné záruční podmínky naleznete zde: ➡️ Záruční podmínky

 

Vaše spokojenost je pro nás klíčová. Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás!

×

Splátková kalkulačka ESSOX