Reklamace

Mrzí nás, pokud se něco nepovedlo! 💙 Chceme, abyste byli s našimi produkty maximálně spokojeni, a pokud se objeví jakýkoliv problém, uděláme vše pro jeho rychlé a férové vyřešení.

Jak na reklamaci?

  1. Podívejte se na záruční podmínky: Zjistěte, zda je výrobek stále v záruce. To zjistíte snadno podle data nákupu a záruční doby uvedené u produktu nebo na dokladu.
  2. Vyplňte reklamační formulář: Stačí pár krátkých odpovědí a můžeme se pustit do řešení. Formulář ke stažení.
  3. Kontaktujte nás: Rádi vám poradíme, jak postupovat dál. Jak se s námi spojit uvádíme na stránce Kontakt.
  4. Vyřízení reklamace: Snažíme se každou reklamaci vyřešit co nejrychleji, aby bylo vše zase v pořádku.

📌 Potřebujete více informací? Podívejte se na Reklamační řád a poté vyplňte Reklamační formulář (stáhnout reklamační formulář). Můžete nám také rovnou zavolat na +420 605 290 824 nebo nám pošlete e-mail.

👉 Máte jakýkoliv dotaz? Neváhejte se na nás obrátit, jsme tu od toho, abychom vám pomohli.

×

Splátková kalkulačka ESSOX